Dor in lipsa ta

4ely1mrcwt.png

Felul in care ne iubim, e atat de pasional. Dorul pe care il simt cand nu mai esti langa mine, imi macina sufletul. Sentimentele sunt mult mai intense cand nu esti langa mine.  Ochii tai imi bantuie visele. Atingerile in timp ce faceam amor, ma fac sa realizez cat de tare,tu, ma vrei langa mine.  Imi este dor de soaptele rostite in timp ce ne iubeam. Timpul petrecut impreuna, este ca si cum as fii in rai. In lipsa ta totul parca nu mai are aceeasi savoare. M-ai facut dependenta de tine. Linistea cand nu esti cu mine e atat de apasatoare. Totul este perfect cand suntem noi doi. Cand trebuie sa ne vedem timpul pare sa treaca extrem de greu.  Amintirile noastre imi fac inima sa te doreasca mai mult, cand nu suntem impreuna. Lacrimii varsate de dor sunt putinele lacrimii pe care le vars cu drag din cauza ta, deoarece stiu ca meriti. Indiferent de ce se intampla cu noi, trebuie sa ramanem impreuna deoarece dorul ne macina si ne face sa fim niste oamenii  goi. Ne-am îndrăgostit de ceea ce suntem, atunci când suntem împreună. Dorul ne schimbă. Îmi amintesc de vorbele tale, care spuneau că nu merită să plâng din cauza ta. Nu pot de cât să mor de dor.

5cjmkxi9y0.gif